New Yorker logo

New Yorker Česká republika – Newyorker.cz a vše, co potřebujete vědět

New Yorker patří mezi populární obchody nabízející módu, a to u nás v České republice i v ostatních zemích světa. V obchodech najdete rozmanitý sortiment pro ženy i muže – kousky pro aktuální roční období odrážející nejnovější trendy ve světě módy.

V České republice byl první obchod New Yorkeru otevřen roku 1998, konkrétně v Brně. Od té doby získával na popularitě. Prodejny jsou nyní rozmístěné po celé České republice, i vy tak můžete do New Yorkeru vyrazit.

Vstup do prodejny Newyorker
zdroj: depositphotos

Prodejny a otevírací doba

Na území České republiky se nachází více než 55 prodejen. Soustředěny jsou hlavně do větších měst, v krajských městech dokonce narazíte i na více než jednu prodejnu. Nejvíce obchodů New Yorkeru se pak nachází v Praze.

Pokud chcete vyrazit na nákupy do New Yorkeru, na webových stránkách můžete snadno najít nejbližší prodejnu. Stačí jen prohlížeči povolit sledování polohy, aby vám mohl ukázat nejbližší New Yorker.

Otevírací doba se může u každé prodejny lišit. Obecně však lze říci, že obchody bývají otevřené zhruba od 9 do 21 hodin. A to zejména díky tomu, že New Yorker je často součástí obchodního centra. Ovšem je třeba ověřit si otevírací dobu konkrétní prodejny, více informací najdete opět na oficiálním webu.

Reklamace, výměna a vrácení zboží – jak na to?

V případě, že si v New Yorkeru zakoupíte vadné zboží, máte nárok na kompenzaci. Stačí se jen s daným produktem dostavit na prodejnu, kde můžete požádat o reklamaci. Nezapomeňte s sebou účtenku. Manažer prodejny se poté postará o vyřešení problému – při uznání reklamace může dojít k opravě zboží, jeho výměně za nové, či případně vrácení peněz.

Pokud se svým nákupem nejste spokojení z jiných důvodů, můžete zboží vrátit do 14 dní od nákupu. Je důležité, aby produkt byl v původním stavu, se všemi visačkami a chybět vám nesmí ani účtenka. V případě, že splníte tyto podmínky, můžete si vybrat jiné zboží v dané hodnotě. Další variantou je navrácení peněz za vrácené zboží.

Spodní prádlo, plavky, punčochy a ponožky není možné vracet, a to z hygienických důvodů.

Reklamace Newyorker
zdroj: freepik

New Yorker – velmi žádaný e-shop v ČR

Na oficiálním webu New Yorkeru je k dispozici online katalog, ve kterém najdete veškeré aktuálně dostupné zboží. Včetně akcí, novinek a zboží, které na prodejny teprve dorazí. Více informací o New Yorker e-shopu a možnostech online nakupování najdete na samostatné stránce.

Kariéra – volné pozice, práce a brigády v New Yorkeru v ČR

New Yorker má k dispozici volná pracovní místa. Nejžádanější jsou prodavači, kteří se budou starat o zákazníky i prodejnu, ovšem uvolnit se mohou i další pracovní pozice. Zaměstnanci jsou žádaní v různých městech, vyplatí se proto sledovat aktuální nabídku práce.

Pracovat můžete na plný úvazek, ovšem využít lze i pouze částečný úvazek. Jde tak o skvělou brigádu, například při studiu či jiné práci.

Plat v New Yorkeru se může lišit dle regionů a prodejen. Pokud vás tedy zajímá více informací, nejjednodušší je podívat se na oficiální web. Na stránkách najdete aktuálně volné pozice, filtrovat je lze podle města. Zároveň zde najdete e-mail a kontaktní formulář, skrz který se můžete ucházet o vybranou pracovní pozici.

Důležité kontakty

New Yorker v České republice sídlí na adrese Lidická 1023/63a, Veveří, 602 00 Brno.

České sídlo New Yorkeru můžete kontaktovat různými způsoby:

  • telefonní číslo – 542 422 511
  • datová schránka – k56p39t
  • případně na uvedené adrese.

Další možností je pak kontaktování konkrétní prodejny. Každá má vlastní telefonní číslo, které najdete v seznamu prodejen. Stačí si jen vybrat prodejnu, se kterou se potřebujete spojit.

Kontaktní údaje Newyorker
zdroj: freepik

Časté dotazy

  • Kolik prodejen má New Yorker v ČR?

    V České republice je více než 55 prodejen New Yorkeru.

  • Jaké jsou platy v New Yorkeru v ČR?

    Platy se pohybují mezi 20 až 30 tisíci korun u plného úvazku, u zkráceného úvazku se mzda pohybuje kolem 90-140 korun za hodinu. Konkrétní informace získáte při ucházení se o konkrétní pozici, přihlásit se můžete online.

  • Jak získat brigádu v New Yorkeru?

    Na stránkách New Yorkeru najdete volné pracovní pozice na plný i částečný úvazek. Ucházet se o místo můžete prostřednictvím online formuláře.

  • Má New Yorker v České republice e-shop?

    New Yorker nemá e-shop a neumožňuje online objednávky. Zboží si můžete prohlédnout v online katalogu.

  • Jak postupovat při vrácení zboží?

    Pro vrácení zboží se můžete dostavit na libovolnou pobočku. Je třeba předložit zboží v původním stavu a pokladní doklad.

  • Je možná výměna zboží?

    Po vrácení zboží si můžete vybrat jiné produkty z nabídky ve stejné ceně.

  • V jakých případech můžu zboží vrátit?

    Vrácení zboží je možné pouze do 14 dnů od nákupu. Je třeba, aby produkt byl v původním stavu, se všemi visačkami a je nutné předložit účtenku.

  • Mohu vrátit spodní prádlo?

    Spodní prádlo není možné vracet z hygienických důvodů. Stejně tak i plavky.

  • Mohu dostat peníze zpět nebo vyměnit zboží, pokud nemám pokladní doklad?

    Bez pokladního dokladu bohužel není možné zboží vrátit či vyměnit.

  • Jak a kde můžu podat reklamaci?

    Reklamaci můžete podat na libovolné prodejně. Vezměte s sebou účtenku, reklamaci s vámi vyřeší manažer prodejny.

  • Je vrácení zboží zpoplatněno?

    Vrácení zboží není zpoplatněno.

  • Potřebuji k vrácení vadného produktu pokladní doklad?

    Ano, při reklamaci vadného zboží je třeba přiložit pokladní doklad.

  • Jak dlouho trvá vrácení peněz na platební kartu?

    Doba vrácení peněz na kartu je individuální, ovlivněna je konkrétní bankou. Standardně se vám však peníze na účet vrátí během 5-10 pracovních dní.

Našli jste v textu chybu, nebo máte připomínku k obsahu? Dejte nám o tom vědět – upozornit na chybu.

12 Comments

  1. mám dotaz
    koupila jsem si tričko
    a doma jsem pozdeji zjistila že má dirku nahornim lemu
    vnitrni dlouhe etikety jsem ustrihla ale mam je
    muzu uplatnit reklamaci
    Děkuji V

  2. Dobrý den Vážení,

    jsem dlouholetý zákazník a děkuji Vám za vaše zboží a služby. Velké děkuji patří Vašemu zaměstnanci panu Hestlerovi za profesionální , vstřícný a ochotný přístup.

    Budu rád, když mu moji pochvalu budete tlumočit a také ho pochálíte. Díky němu budu rád pokračovat v nákupech u Vás, včetně mojí rodiny a přátel.

    S pozdravem a vše nejlepší do nového roku Vám přeje spokojený zákazník Roman Svoboda z Brna

    • Děkujeme za krásný komentář a také vám přejeme všechno nejlepší v novém roce. Jsme velmi rádi, že společnost New Yorker má takové spokojené zákazníky. Budeme se snažit vaši pochvalu posunout dál, aby se dostala k jejímu adresátovi 🙂

  3. Dobrý den, pred týdnem jsem reklamovala boty a vzala si za to stejné a po chvilce se mi ta stejná vada udelala znova. Je mozne boty reklamovat dvakrat? Dekuji za odpověď.

    • Dobrý den Eliško. Samozřejmě, zboží lze reklamovat i opakovaně a to po celou záruční dobu.

  4. Dobrý den,
    při vrácení zboží, které jsem platila kartou mi budou vráceny peníze na kartu nebo mohu žádat i hotově? V případě vrácení peněz na kartu dostanu nějaký doklad o tom že jsem zboží vrátila a že mi mají být peníze vráceny na kartu?
    Děkuji za odpověď.

    • Dobrý den Nikol. Při vrácení zboží jsou peníze vráceny rovkaným způsobem, jakým proběhla platba. Pokud jste za zboží platila kartou, platba vám bude zpět vrácena přímo na vaši kartu. O vrácení zboží samozřejmě obdržíte doklad.

  5. Dobrý den zakoupil jsem u vás chlapecké kalhoty velikosti L, ale doma jsem zjistil, že jsou mi kratší a potřebuju větší velikost. Je možná výměna když mám účtenku, ale z kalhot jsem sundal cedulky, které ale mám u sebe ?

    • Dobrý den Patriku. Podmínkou vrácení nebo výměny zboží je kromě prokázání účtenky i to, že cedulky musí být připnuty na oblečení.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *